15/8

Tjohej!
Bloggen har legat nere nu i några dagar...
Torsdag och fredag var jag inne med kompisar i stan (stadsfesten). På fredagen var Gabriella hos mig så vi skulle fixa oss tillsammans. Jag börjar fixa mig ca 30 min innan vi ska åka, då frågar jag Gabriella om hon ochså ska börja. Hennes svar: Nej jag ska nog inte fixa mig något, så jag tittar på bilderna som vi tog idag. När det sedan är ca 3min kvar tills vi ska åka ropar Gabriella såklart att hon inte har sminkat sig än... Så hon springer till badrumet och sminkar sig lite, resten får gör hon i bilen. När jag och Gabriella ska åka någonstans kan vi aldrig komma i tid, antingen är det hon eller så är det jag som har glömt göra något. Vi bestämmer alltid innan att det inte får bli som förra gången då vi kom för sent, men vi lyckas aldrig. Men vi har altid så kul sen när vi pratar om det senare;)
På fredagen var det Veronica maggio, hon är absolut en favorit... Och hon var så sjukans bra!
Vill bara tacka alla underbara vänner som gjorde dagarna till de bästa! <3






Kram Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0