22/8, dans i tankarna!

Hej!
Idag har var det första skoldagen... Kul att träffa alla kompisarna och så men annars inte superkul. Vi har inte haft några lektioner idag, bara information och brännboll. Känns konstigt att gå sista året i högstadiet, nu blir det gymnasieval som jag måste erkänna att jag tycker är lite smått läskigt:/
Slutade 13.15 idag, inget jag kan klaga på. Efter skolan har jag träffat Lovisa. Har inte så mycket mer att säga om dagen men tänkte skriva lite om dansen.

ALLA SOM VILL BÖRJA DANSA MÅSTE LÄSA DETTA!
Ville bara berätta om den underbara dansskolan som jag går på.
Har dansat sen jag var ca 4 år, innan dansade jag på dansinstitutet men nu går jag på danceacademy latina.
Är en super bra dansskola med jätteduktiga lärare och väldigt glad och trevlig stämmning.
Just nu dansar jag Ladies styling, reggaeton och magdans och det är underbart kul! De har så klart många fler roliga danser. Så om du går in på deras hemsida kän du läsa om de olika danserna och titta på bilder ifrån olika uppvisningar m.m Så om du vill börja dansa rekomenderar jag verkligen danceacademy latina.
www.danceacademy.se






Kram Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0