7/8

Hej!
Igår åkte vi till gammla varvet med båten för att stanna där över natten. Ebba och jag skulle sova i tält och de andra i båten. Det var ju superfint väder igårkväll så vi grillade och satt ute och åt.
När Ebba och jag gick och la oss va det fortfarande ganska varmt ute. Vi vaknade sen vi ca kl. 03.00 av att det spöregnade och blixteade. Vädermänniskorna sa igår att det skulle regna idag (söndad) på eftermiddagen, men känns aldrig som om att man kan lita på de. Sen somnade vi igen lite efter kl.05.00.  Vi hade inte presenningen med oss så vi blev helt blöta och inte nog med de så var det tusen spindlar och andra kryp i tältet (Ebba och jag hatar), kallt, åskan va precis över oss och vi hade tältet under träden.Så våran kväll/natt/morgon har inte varit den mest lyckade, men det var ändå kul.


Lägger in två bilder som egentligen inte har något med detta inlägget att göra...
När Anna fotade mig:





Kram Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0