9/8

Tjo!
Min dag började med (efter frukost) att jag cyklade iväg och klippte mig. Tänkte bara toppa det men fick bli lite kortare än tänkt(ett stort steg för mig eftersom jag ville spara och låta det växa). Är väldigt ovat eftersom det är mycket kortare än innan, men jag tror nog att jag kan vänja mig:) Har till och med börjat fundera på att klippa det ännu kortare... Men vi får väl se hur det bilr med den saken, om jag känner mig rätt så kommer jag aldrig våga klippa det kortare än nu. 
Sen cyklade jag till gymmet för att träna lite, brukar träna i ungefär 1,5 timme. Kännslan när man tränat klart är ju alltid så underbart skön, man lixom vet att man har varit duktig. Efter det satte jag mig på cyklen och cyklade hem igen. Väl hemkommen träffade jag min syster som komförbi och hämtade lite bilder och så.
Kastade i mig lite mat för att sedan åka inlines till bästa Gabriella. Ifall ni ser några lösnaglar liggande kan det vara Gabriellas eftersom hon tappade några lite då och då;)  Vi har fotat nästan hela tiden, har tyvärr inga bilder från det än. Som ni ser har jag en ny header, bilden kommer från dagens fotografering(alltså den ända bilden jag har hittills).
Känner att mina ögon vill att jag ska gå och sova nu så jag får väl lyssna på de;) Jag får hålla tummarna på att jag inte har en invasion av nattfjärilar i mitt rum... Hade nämligen det för några dager sen, hmm....
Blir tyvärr ingen bild till detta inlägget för jag känner att jag inte orkar:P
Godnatt alla läsare!


Kram Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0