Börjar få resfeber?...Nej inte ett dugg!

Hej allihopa!
Skolan var som men vanlig onsdag förrutom att det var kramkalas när dagen var slut. Jag åker ju imon men jag kan inte riktigt förstå det, känns precis som en vanlig onsdag med skola imon. Jag vill verkligen vara jätte pirrig och när jag ska sova så ska det typ ta jätte lång tid innan jag kan sommna men jag är verklige inte det. Ni kanske tycker att det låter konstigt att jag vill ha svårt att sova;) men då är det en sån härlig kännsla att man åker imon och är i ett annat land på fredag. Förresten så får jag lite sovmorgon imon och det är ju ett stort +.
Jag håller på att packa det sista och försöka kolla så att jag inte glömmer något.
Har haft magdanslektion idag så jag ska gå och duscha nu.
Kommer bli väldigt dålig uppdatering de närmaste veckorna när jag är borta, men när jag kommer hem så blir det en bildbomb!



Hoppas att vi hittar något i stil med detta stället för det ser sjukt härligt ut!


Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag SAKNAR dej!! <3 kom heeeeeem!!

2011-02-25 @ 08:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0