Dator:(

Hej kan tyvärr inte lägga upp någon bild på mina naglar idag för min dator är helt konstig, varje gång jag ska öppna något (inte internet) så öppnas det och stängs direkt så att jag inte hinner göra något:(
Idag så hade vi no-prov, det känns som om att det gick bra. Det kändes som om att jag satt och skrev provet i ca en kvart fast när jag kollade till på klockan så hade det tagit nästan 2timmar :O
Eftar skolan så åkte jag och Johanna in till stan. Först gick vi och kollade lite sen följde jag med Johanna till hennes pianolektion (hon är super duktig).
Vi tog bussen hem, när jag kom hem så kom Johan och Molly till oss och åt lite. Efter det så fick jag skynda mig till min danslektion. Magdansen kul som alltid men det var  ganska svårt.
Nu så ska jag ta det lite lungt och läsa en bok. Är super trött så blir nog att gå och lägga sig tidigt.
Om en vecka och någa timmar så åker vi utomlands:D


Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha tack, men jag var ju superdålig igår ;)

2011-02-10 @ 07:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0