Fredag!

Hej!
Fredagen tillbringades i skolan till klockan 14.00. När jag sedan kom hem så var det första jag gjorde att lägga mig i soffan och jag somnade typ direkt. Jag måste ha varit väldigt trött för jag sov sedan i 3 timmar.
En halvtimme senare så var vi påväg till svensknabben för att planera västkusten. Vi åker till västkusten varje år och så bor vi på dykcenter. Vi åt mat och kollade på bildspel ifrån förra året, som min morbror hade gjort.
Och lite senare målade jag Alexandras naglar:D de blev jätte fina, målade de gröna med svartvita blommor och en genomskinlig glittrig rand (kan ju tyvärr inte lägga upp någon bild). Vi var där till lite efter tolv och sedan åkte vi hem och sov.
Nu hinner jag inte skriva med för vi ska åka och fira min mormor som fyllde år i veckan.


Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Naglarna blev jättefina, tack så mycket! :)

2011-02-13 @ 10:08:33
URL: http://underbaraalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0