snabbt inlägg...

Hej!
Hann inte blogg igår hade två dans lektioner och träffade min mormor (hon har ingen dator hemma).
Idag så har jag pluggat till no-provet som är imorgon:s Och mellan pluggandet så har jag haft en danslektion:) Jag målade mina naglar sammtidigt som pappa hjälpte mig med no så dom blev inte så jätte fina men jag lägger upp en bild på de imorgon ändå. Hinner inte skriva mer nu för jag måste gå och lägga mig, annars kommer jag typ vara helt död imorgon.
Jag kom på att ni inte har fått någon bild på mig, så det här är jag.





Kram Therese



Kommentarer
Postat av: Michelle

Jättefin bild, jag känner igen dig men jag vet inte varför? Jobbar du på en sån där nagelaffär eller vad man säger, en som filar och målar andras naglar?

2011-02-09 @ 20:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0