På jakt efter bikini...

Hejj allihopa!
Gick upp ganska tidigt idag för att jag och Gabriella skulle gå på en gudstjänst. När vi kom dit så var det ingen där, det var helt dött. Så mamma och jag åkte in till stan istället:)
Jag var tvungen att hitta en bikini (vi åker om 11dagar och jag hadde ingen :s). Vi var på hansa city men hittade ingen där, men köpte lite smycken istället;) Det är konstigt att det inte finns några bikinis för folk är ute och reser så mycket på vintern. Vi åkte in till stan och kollade där, tillslut hittade vi bikinis på Newyorker, det var kanske inte de finaste men fanns ju inga andra. Så dagens inköp blev ring, armband, två bikinisar, trosor, shorts, tröja, läppglans, concealer och skor.
När vi kom hem så lagade vi tacos:)


Super fina naglar tycker jag (inte mina)


Kram Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0