Hemma!

Hej nu är det 3 veckor sen jag skrev sist.
Men nu är jag hemma och det ska bli ändring på den dåliga uppdateringen.
Jag har haft det super bra fast det går ju alltid för fört när man är ledig. När vi har varit iväg åren innan så har vi varit borta ungefär lika länge eller lite kortare och då har det ändå kännts skönt att komma hem, men nu så känns det inte äns som om att vi har varit utomlands. Det är jätte konstigt tkr jag, fast det är väl kanske för att jag inte har hunnit smällta allt än. Jag ska försöka lägga upp bilder så snabbt som möjligt för just nu är jag så trött, det är ju stora tidsskillnader så i Malaysiaär kl nu ca kvart över 3 på natten och i Vietnam ca kvart över två (natten). Berättar mer om resan sen när jag lägger upp bilderna.

Jag har haft magdans lektion för någon/några timmar sen och det var skoj som vanligt fast svårt för att jag har missat väldigt mkt. Jag köpte en magdansdräckt i Malaysia så jag lägger kanske upp en bild på den sen:).
Nu ska jag sova!

Godnatt kramar Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0