Plugg+lite annat...

Hej!
Min dag har varit ganska ointressant.
Idag så var det min tur att gå minestrant i kyrkan, det gick bra och ganska snabbt. Sen pluggade jag för jag har 2/3 prov denna veckan:(. Vi har även kollat på den 2 timmar långa filmen ifrån Malaysia och Vietnam. Resten av dagen har jag bara umgåts med familjen och tagit det lugnt.
Ikväll blir det solsidan, har ju missat några program nu när vi var borta så jag känner mig laddad inför kvällen;)
Blir nog även att kolla på pretty woman som går på 5:an ikväll. Har sett den ganska många gånger men är ändå en höjdpunkt i kväll.
Hade tänkt att lägga upp en bild på mina naglar som jag fixade när vi var iväg, har ingenn jätte bra bild på de så det får bli som det blir.


Kram Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0