Super skoj + ett stort misslyckande...

Hej som vanligt så har det varit dålig uppdatering måndag och tisdag men som jag har sagt innan så är det svårt att hinna med allt.
Igår var jag iallafall på prao på orrefors kosta boda (glasbruk) det var super kul, älskar det skulle kunna vara där varje dag! Jag var där tillsammans med Anna (det är hennes pappa som jobbar där). Jag fick gravera och blästra, jag gjorde det på en vas, en skål och ett vinglas. Blev hyfsat fint för att vara första gången;)
Jag var tvungen att strunta i dansen igår för jag hade två prov idag som verkligen behövdes plugga på.

Idag har det varit en vanlig onsdag förrutom två prov, spanska och svenska.
Träffade mi mormor idag:) Åkte sedan till magdansen, det känns som om att jag aldrig kommer kunna ta igen det jag missade när jag var borta, jag ser typ ut som en klumpig kossa.
Men nu ska jag gå och lägga mig.


En misslyckad bild ifrån när Jag gabbi och johanna fotade.
Det skulle ha blivit en snygg bild som vi "kastar upp huvudet på" och sen skulle håret typ stå rakt upp eller nåt, men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss.


Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du lägga upp bilder på vasen och det du gjorde? :)

2011-03-24 @ 07:59:55
Postat av: gabriella

Hihii, thessieee. så fin bild asså. Love you!!

2011-03-24 @ 19:43:28
URL: http://thefashioncorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0