31/5

Hej!
Idag är det sista dagen på maj månad det betyder alltså att det är juni imorgon:D sommarmånad!
Idag har jag haft so.prov, jag tror att det gick ganska bra.
Vi är just nu 8 a, b, c och d men till hösten ska vi bara bli 3 klasser och det betyder att en eller flera klasser måste splittras:(... Det är verkligen ingen som vill det och många är deppiga i skolan, så stämningen i är inte riktigt på topp just nu tyvärr:(
Men man får väl se fram emot att det bara är en dag kvar tills vi är lediga i 5dagar. Då åker jag och två kompisar till Göteborg:DVi har fått hyra en lägenhet där som vi ska bo i. Vi ska till Liseberg och gå på stan och bara ha superkul!!!
Men jag tror att det blir ett inlägg ikväll. Där kommer det komma bilder från fredagkvällen som spenderades hos födelsedagsbarnet Saga:)

En bild som syster Anna har tagit på mig.


Kram Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0