Kan knappt vänta!

Hej!
Jag har precis köpt lite saker till naglarna så jag är super glad! :D det skulle ta ca 1-3 dagar innan de kom så jag hoppas på att få det innan helgen.
Som ni kanske vet så har jag ju aldrig lösnaglar utan har mina naturliga... Men på vintern kan mina naglar bli lite dåliga och lättare gå av eller skiva sig.
Det jag har köpt är saker till att göra lösnaglar med uv gel... För er som inte vet så en det en slags nagelförlängning eller förstärkning (om man inte vill förlänga dem). Man använder en sorts gel som man lägger på nageln och sen så sätter man in handen i en uv lampa, som man tyvärr inte kan bli solbränd av ;). Om ni är mer intresserade av detta så kan ni gå in på youtube och söka på t.ex uv gel så finns det massor av filmer hur man gör m.m.

Här är lite bilder på vad jag ungefär har köpt:

UV lampa

Tippar som man kan sätta en liten bit in på nageln för att sedan bygga på med gel (går även att göra utan)
Köpte även vita också för att t.ex göra fransk manikyr

Gel som är glitter i. Kan t.ex göra en glitter tipp eller på något annat sätt dekorera nageln

En slags remover som tar bort överflödig gel

en rosa, vit och clear gel

Köpte även lite bas grejer som nagelfil, lim, pensel m.m
Dessa saker finns att köpa på många ställen t.ex
*  maros.nu
* tradera.com (är företag som säljer nya saker till fast pris, finns kanske begagnat också men det har jag inte kollat)
* nail4you.se
* lillynails.se
Det är bara att söka på gele naglar så finns det ännu fler ställen att köpa det på!

Kram, Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0