Svar på komentarer del 1

Anna Karlsson om Nails!:
Hej! Jag undrar ifall du har en egen nagelsalong? ifall du har det så undrar jag vart?
Jag kommer bli en ny kund!
Tack för fin blogg<3

Svar: Gu vad gullig du är tack!
Nej det har jag tyvärr inte skulle kanske vilja ha en i framtiden:D



Michelle om snabbt inlägg...:
Jättefin bild, jag känner igen dig men jag vet inte varför? Jobbar du på en sån där nagelaffär eller vad man säger, en som filar och målar andras naglar?

Svar: Okej det är ju lite svårt för mig att veta vem du är;)
Nej som jag skrev innan så har jag inte det.



Anonym om Malaysia & Vietnam del 1:
Ifall du har varit på andra ställen i världen, vilket ställe är bäst? Vart vil du åka tillbaka? Tack för super blogg:)

Svar: Ja jag vet inte det är svårt gillar de flesta ställena i asien och där i närheten som t.ex Kambodja, Thailand, Vietnam, Malaysia, Filipinerna. Jag vill verkligen åka tillbaka till Brasilien, ett underbart land! men jag vill gärna åka tillbaka till kambodja och Filipinerna också:)



Anonym om Strawberry!:
Hejsan vilken fin blogg och header du har:) Vad kostade läppstiftet och vart köpte du det? kramar

Svar: Hej, tack så jätte mycket:D
Jag köpte det på cubus men det finns i andra affärer som t.ex H&M, kicks och åhlens.
Kommer tyvärr inte ihåg vad det kostade me det var kanske ca 100-150 kr.



Hoppas ni har fått några svar, det skulle vara lite roligare ifall ni skrev era namn så gör gärna det nästa gång:)
Hinner inte svara på fler idag ska försöka svara på några fler snart.

Kram Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0